Avasin itselleni blogin, jotta voin kirjoittaa silloin kun siltä tuntuu. En tosin tiedä kuinka usein siltä tuntuu, mutta nyt ehkä ainakin. Viimeiset pari viikkoa ovat olleet aika nihkeitä, en ole saanut mitään aikaan ja se masentaa. Tekemättömiä töitä olisi vaikka kuinka paljon, mutta olen kuin lamaantunut enkä saa tehdyksi mitään. Liekö jonkinasteista kevätmasennusta ilmassa...

Mitä hengelliseen elämääni tulee, niin olen ollut jo pitkän aikaa todella "kylmällä paikalla", mikäli saan käyttää tällaista kaanaankielistä ilmaisua. Omien syntieni ja välinpitämättömyyteni tähden olen menettänyt sen "ensimmäisen rakkauden" Herraani. Tästä syystä Hän Efeson seurakuntaakin nuhtelee Ilmestyskirjan alkupuolella. Taistelussani syntiä vastaan olen epäonnistunut surkeasti, mikäli minkäänlaisesta taistelusta voidaan tässä yhteydessä edes puhua. Kaikki omat ansiot ovat hävinneet ja ei ole mitään muuta turvaa ja toivoa kuin se, että Jeesuksen veri riittää peittämään nekin synnit, joista olen joutunut tekemään parannusta lukemattomat kerrat. Hädintuskin pystyn uskomaan anteeksiantamusta kohdalleni. Sen uskominen, että Jeesus antaisi anteeksi mielellään ja minua rakastaen, on ylivoimaisen vaikeaa.

Pohja on peräisin osoitteesta http://loputon.vuodatus.net